קונה רכבים לפירוק במגרשים – גרר איתי

קונה רכבים לפירוק במגרשים – גרר איתי

זקוקים לקונה רכבים לפירוק מומלץ ? כאן תוכלו לקבל מידע על מגרשי רכבים לפירוק והיכן תוכלו למכור את המכונית ,באיזה מגרש,באיזה אזור , מחירים ושעות פעילות.

גרר איתי – קונה רכבים לפירוק

גרר איתי בהנהלת ניר קונים הכל,רכבים שזרוקים במחסנים, קראוונים שעומדים , אופנועים ,רכבים לפירוק ועוד. גרר איתי מומחה בהגעה בזמנים מהירים לכל הלקוחות, בין אם זה לקוחות שגרים במרכז הארץ בערים מרכזיות כמו גבעת שמואל , פתח תקווה ותל אביב או לקוחות שנמצאים באזור הצפון בערים כמו חיפה ,טבריה וצפת.

לצוות האתר נציגים בכל הארץ הפנויים לבצע גרירות מיוחדות של רכבים לפירוק או תמיכה וגרירת רכבים שתקועים באזור הצפון והמרכז.

תמונה מהמגרש של גרר איתי קונה רכבים לפירוק

חברת קונה רכבים לפירוק בלוד מספקים שירות הכי מקצועי לכל לקוחותנו – בקרו באתר או חפשו בגוגל "גרר איתי"

גרר איתי
גרר איתי – קונים רכבים לפירוק

אלו רכבים תוכלו לקנות אצל גרר איתי קונה רכבים לפירוק?

  • הרכבים שתוכלו למכור בקלות לפי דגמים לפירוק הם : מאזדה, פג'ו , שברולט , BMW , מרצדס , מיציבושי , יונדי , הונדה, סוזוקי , אופל ,פיאט .
  • קטגוריות ראשיות למכירה: מכוניות , מוניות , אופנועים , קטנועים , סירות , אופניים חשמליות , משאיות , אוטובוסים פרטיים.
  • מיקום ראשי – לוד , דף בגוגל מפות

צפייה ישירה ברכבים לפירוק שנמכרו לאחרונה:

(לגלריה תמונות מלאה בקרו באתר dismantlingvehicles)

לא נמאס לכם להשאיר את הרכב הישן להירקב?

עשרות אלפי אזרים בעלי מכוניות ישנות שפשוט סתם מעצלונות יושבים בחניה בבית שלהם, חלק מהמכוניות סתם עומדים בשביל לתפוס את החניה והחלק השני עומדים שם מעצלנותו של האזרח הישראלי. אז במקום להיות עצלן קומו מהר ותעשו משהו נכון! העברת רכבים לפירוק ,פינוי כל רכב ישן מהחניות שלנו יועיל לנו ברמה הפיננסית ,נוכל לקבל הרבה מאוד מזומנים עבור הרכבים האלו ובדרך כלל מזומנים מזומנים! ( לא שייקים ) , כמובן שההשלכות של מכירת רכב לפירוק מועילות לסביבת המחייה בחיינו היומיומיים. פינוי רכבים או פירוק רכבים מועילה למחזור פריטים עתידיים שמוצר הליבה שלהם הוא ברזל.

מה עם הזמנת גרר במקרה ?
מי שמזמין פינוי מכוניות לפירוק מרוויח גם כסף וגם חוסף עלויות בפינוי הפיזי. שלא יטעו אתכם.. חברת פירוק רכבים אמורות בצע גרירת רכבים בחינם בשביל הלקוח שמעביר את הרכב הישן.

מחירים שונים עבור רכבים לפירוק: ( 20 שנה + , רכבים מושבתים לפירוק )

  • פיאט – בין 500 ל 950 ש"ח
  • מאזדה – בין 800 – 1200 ש"ח
  • הונדה – בין 800 ל – 1300 ש"ח
  • אופל – יבין 75 ל – 1250 ש"ח
  • מיצובישי – בין 600 ל – 1000 ש"ח
  • BMW – בין 1500 ל – 3150 ש"ח
  • מרצדס – בין 3000 ל – 5100 ש"ח

לסיכום:

אז אם קצת אכפת לכם מהכיס הפרטי שלכם וגם טיפה מאיכות הסביבה תעשו טובה..עדיף 2 ציפורים ביד מאשר 2 בחנייה… פנו לאתרי רכבים לפירוק כמו fast-dismantling.com לייעוץ מקצועי שמוכיח את עצמו בכל פעם מחדש… כי לא באמת שווה לחכות לתוכניות גריטה של המדינה הרי אף אחד לא במת שומע עליהם זאת אומרת שהם בקושי קיימות! היוזמה נחמדה מאוד אבל גריטה לרכבים ישנים זה די פאסה ובמדינה שאנחנו חיים עם בעיות תקציביות בטחוניות אני לא חושב שלמישהו באמת אכפת מהמכוניות הישנות שלנו… עד שהיה חלוץ שמגיע לו הרבה קרדיט ( עמיר פרץ ) לצערנו הוא לא שם היום.. בינתיים יורש אין לו!

עד אז נמשיך לחכות או נסתפק בלהעביר רכבים לפירוק לאנשי מקצוע איכותיים שמשלמים במזומן.

שירות מומלץ לפי עיר:

קונה רכבים לפירוק ברמת השרון >

קונה רכבים תל אביב >

מכירת רכב לפירוק פתח תקווה >

 

 

דן פלד