איך לבחור חברה להשכרת אוהלים?

איך לבחור חברה להשכרת אוהלים?

כל מי שמעוניין להשכיר אוהל יחזיק ברשימת דרישות לגבי האוהל המבוקש, כאשר הדרישות יהיו מבוססות ברוב המקרים, על הפרמטרים הבאים:
עבור כמה אנשים מיועד אותו האוהל: כאשר ישנם אוהלים יחסית קטנים המתאימים ל-10 עד 30 אנשים ואוהלים אשר יכולים להתאים ל-100 אנשים ואף יותר. באירועים קטנים כמו שבת חתן נזדקק לאוהל קטן יחסית.
הסיבה בגינה עולה הצורך באוהל תהווה גם היא מרכיב משמעותי בבחירה, במידה והאוהל יהיה מיועד לשבעה הצרכים והדרישות ישתנו בהשוואה לאוהל אשר מיועד לשבת חתן או לחינה.

אוהל לאירוע

כמובן, שאם לצד השכרת אוהלים עולה גם הצורך בהשכרה של ציוד נוסף עבור האוהל, כמו רהיטים, כלים וכדומה, גם דבר זה אמור להילקח בחשבון כשהמטרה תהיה לאתר חברה אשר תספק גם את השכרת האוהל וגם את השכרת הציוד הנלווה (מה שיחסוך את הקושי בהתנהלות מול מספר חברות במקביל).

כשרשימת הדרישות לאוהל ברורה, השלב הבא יהיה לאתר את אותה חברה להשכרת אוהלים ממנה יהיה ניתן להשכיר את האוהל המתאים.

דגשים חשובים בהליך הבחירה

אם יש אפשרות לקבל המלצות או חוות דעת על חברות להשכרת אוהלים מפיהם של חברים, בני משפחה או מכרים אשר השכירו בעבר אוהלים והיו מרוצים מהשירות, דבר זה יוכל לסייע בבחירה האופטימאלית באותם האוהלים.

יחד עם זאת, אם אין המלצות כאלו, חשוב מאוד לבחור חברה שהיא מנוסה ומקצועית ומציעה מבחר אוהלים להשכרה, כאשר מתוכם יהיה ניתן לבחור את האוהל אשר יענה על הדרישות בצורה הטובה ביותר.
מעבר לכך, אם החברה מציעה גם שירותים נלווים כמו: הובלת האוהל, התקנת האוהל, פירוקו ואולי אף השכרה של ציוד נלווה לאוהל, דבר זה יכול להוות גם פרמטר חשוב אשר ישפיע על הבחירה.
דגשים חשובים נוספים בבחירת חברה להשכרת אוהלים: זמינות וטיב השירות של החברה, מחירים (ניתן לערוך סקר מחירים מקדים במטרה לוודא שהאוהל מושכר במחיר שהינו הוגן) וכמובן, רושם ראשוני, כאשר ניתן לקבוע שיחת ייעוץ ראשונית ועל פיה לבדוק שאכן מדובר בחברה אשר שמה את נושא שירות הלקוחות במקום גבוה, מה שיכול גם להעיד על טיב שירותיה באופן כללי.

שלמים עם ההחלטה

כאמור, השכרת אוהלים גדולים ואיכותיים עבור אירועים שונים, היא פעולה אשר חייבת להתבצע בצורה מושכלת ונבונה, תוך לקיחה בחשבון של כל הפרמטרים בעלי ההשפעה, כשהמטרה היא ליהנות בסופו של דבר מאוהל איכותי ובטיחותי, שיהיה בגודל המתאים ושהאורחים חלילה לא ירגישו אי נוחות או צפיפות.
החלטה מושכלת ונבונה תאפשר להיות שקטים בידיעה שהסיכוי שמיני הפתעות לא רצויות ולא צפויות יקרו הם נמוכים מאוד ושגם המשכירים וגם האורחים ייהנו משטח מקורה, איכותי ונעים.
לכן, הבנה מקיפה של הדרישות והצרכים ובחירה נבונה הן באוהל עצמו והן בחברה אשר תשכיר את האוהל יהוו שלבים חשובים ומשמעותיים בהליך בחירת האוהל.

צריכים עזרה בתכנון האוהל הבא שלכם?

ייעוץ של אוהלים

דן פלד